Vakantie USA 2020

Bijna!

En dan is het ineens bijna zover! :) Het wordt nu toch echt zo langzamerhand tijd voor de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i. Vanmiddag op het werk heb ik de laatste dingetjes afgerond, Jolanda moet helaas van het weekend ook nog een paar diensten draaien. Maar ik ben er klaar voor, ik heb mijn collega’s allemaal een fijne werkperiode gewenst, tot over 4 weken!

Inmiddels hebben we ook de koffers van zolder gehaald en beginnen we langzaam aan met inpakken. Ik had de afgelopen week al enigszins rekening gehouden met wat er mee moest, dus het meeste kan zo schoon vanuit de kast de koffer in. Het is toch niet echt heel erg korte broeken-weer geweest de afgelopen week. Morgen en van het weekend doen we de rest. Even een lijstje maken van alle opladers en adapters die mee moeten lijkt me bijvoorbeeld wel een idee. Fototoestel, videocamera, laptop, telefoon (x2), e-reader (x2), en dan vergeet ik vast nog wel wat...

Dan nog even het huis van boven naar onder schoonmaken en dan zijn we er klaar voor. Helaas heb ik nog wel behoorlijk last van mijn gebit, na dat hele tandartsgebeuren van 2 weken geleden. Ik moet echt helemaal opnieuw leren eten en zolang de wonden nog niet dicht zijn, doet elke hap pijn. Tussen de maaltijden door is het gelukkig niet meer echt pijnlijk, alleen nog maar vervelend. Maar ik ben bang dat een echte Amerikaanse steak of een bord spare-ribs nog niet tot de mogelijkheden behoren. Of een caramelappel. En daar had ik me juist zo op verheugd.... Ach, hebben we een reden om nog eens terug te gaan ;)

Inmiddels hebben we ook dollars in huis en hebben we de stoelen in het vliegtuig gereserveerd. Best mooie plekken: tijdens de heenreis zitten we op rij 4 en op de terugreis op rij 9. Met een beetje geluk zijn we dus vlot het vliegtuig uit en snel door de douane. Scheelt een hoop ergernis als het mee wil zitten. Zul je net zien dat onze koffers de laatste op de band zijn, maar ja, daar doe je niks aan...

Verder zijn we volgens mij helemaal bij. Wat mij betreft zouden we morgen al kunnen vertrekken, maar we moeten nog even volhouden. Maandag vertrekken we rond 9 uur naar Schiphol. Tot die tijd zullen we nog even door moeten bijten...

Het volgende verslag zal vanuit Orlando geplaatst worden. Tot dan!

Groeten, Casper

Reacties

Reacties

Bommel

Het afhappen van een appel zal uberhaubt niet meer kunnen .. Ik kan dat ook niet (geen gebit maar kronen) Neem een aardappelschil mesje mee, en een vorkje, stukjes afsnijden en dan opeten. Wat een mooie beloning is dit, deze reis, na wat je hebt gedaan de afgelopen weken! Geniet, geniet en geniet!

Syllvia

Oe spannend, als het vertrek zo dicht bij komt!

Problemen met gebit heb ik ook altijd, vlak voor ons vertrek is er altijd wel iets ontstoken of zit los.

In een appel happen kan ik ook niet!!! (stifttanden)

Fijn opruim weekend nog!

Ras

wat gaaf! dit wist ik heel niet!! geniet er lekker van, ik ga jullie in de gaten houden!! en als jullie terug zijn en esther terug is... dan een gezellig avondje waarvan ik ga genieten van jullie mooie foto's en verhalen!! maar eerst.... tot vanavond!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!