Vakantie USA 2020

Dag 6: M&M's, eekhoorns en boomkikkers

Ondanks dat het vandaag een rustdag was, hadden we toch de wekker gezet. Wel wat later, om 9.00 uur pas. Na een klein ontbijtje op de kamer en een korte duik in het zwembad, vertrokken we richting de Florida Mall. Deze overdekte mall is de grootste van de wijde omgeving. Maar liefst 260 winkels en je kunt er alles krijgen wat je maar zou willen. Zelf heb ik niks voor mezelf gekocht (al heb ik heel erg staan twijfelen bij een Sons of Anarchy T-shirt), maar Jolanda is goed geslaagd: 3 hempjes en 2 korte broeken.

De leukste winkel van deze mall is toch wel M&M's World; een winkel helemaal in het teken van M&M snoepjes.

Behalve M&M's in alle kleuren van de regenboog en in bijzondere smaken (mint, kokos, bramen, pretzel, indakaas, extra puur) hebben ze ook allerlei soorten merchandise, van t-shirts tot speelkaarten en van badhanddoeken tot schaakspellen. Alles was wel erg duur, maar we konden het niet laten om toch een paar bijzondere M&M's te kopen.

Rond een uur of 15.00 waren we wel klaar met winkelen en zijn we weer even naar het hotel gegaan. Op de kamer hebben we wat geslapen en een beetje liggen lezen en rond 17.30 uur besloten we een hapje te gaan eten. De keuze viel op Hoolihans, dat praktisch naast het hotel ligt en waar we geen idee van hadden wat voor soort restaurant dat zou zijn. Onderweg kwamen we deze vriendelijke vriend zomaar tegen:

Die zie je hier best veel, gewoon in bomen langs en tussen drukke wegen.

Hoolihans bleek een soort steakhouse te zijn, die qua prijs in het laagste segment thuishoort, maar qua kwaliyteit wat hoger. Precies iets voor ons dus! Voor krap $50,= hadden we ieder een 3 gangen menu: voor Jolanda kiploempia's, kipfingerplate en een bananapie en voor mij gevulde champignons, meatloaf met aardappelpuree en cappuccino-ijstaart. Het was heerlijk en het bleek ook nog happy hour: ieder 2e biertje gratis. Laat die tweede pint Guinness maar doorkomen dan!

Lekker toetje.

Terug in het hotel zijn we eerst naar de patio gegaan om dit blog te schrijven. Voor deze foto heb ik helemaal niet geposeerd:

Nog wat leuks (Esther, stop hier maar met lezen): het wemelt hier ook van de boomkikkers. Bij alle pilaren en regenpijpen van de patio zijn er wel 1 of 2 te vinden. Ze zien er eigenlijk best grappig uit:

Tot zover voor vandaag. Het is nu ongeveer half negen en zometeen gaan we waarschijnlijk nog even zwemmen, voor we vroeg naar bed gaan om goed uitgerust aan het volgende pretpark te beginnen morgen: Universal Studios.

Groeten!

Syllvia

whooowwww boomkikkers, haha ziet er leuk uit.

Universal studios zijn superleuk!