Vakantie USA 2020

Dag 14:Souvenirs, zonnen en de "grootste" McDonalds

Vanmorgen stond de wekker pas om 10.00 uur, aangezien het een rustdag zou worden, maar Jolanda en ik waren allebei om 9.00 uur al wakker. Nou ja, dan gaan we er maar uit ook. We moesten nog een klein handwasje doen en ik bleek een mailtje te hebben gehad van Discovery Cove. Ons foto-album staat nu ook online, al ben ik er nog niet achter hoe een ander die kan benaderen, aangezien je ervoor moet inloggen. Meteen ook de mogelijkheid om nog meer prints, mokken of badhanddoeken met de foto’s te bestellen natuurlijk, want ze moeten er een slaatje uit slaan. Daarom staan er online ook logootjes van Discovery Cove doorheen, zodat je ze vooral niet zelf gaat printen. Met een beetje knip-en plakwerk heb ik daarom toch nog wat foto’s van gisteren te delen. Die logootjes moet je maar even wegdenken:

Na de plichtplegingen van deze morgen zijn we met de I-ride Trolley op weg gegaan naar een vestiging van Denny’s waar we nog niet geweest waren. Het was er enorm druk, maar wat hebben we goed gegeten! Ik koos vandaag voor de meatlovers omelet en manmanman, dat had ik eerder moeten doen! Heerlijk!

Na het ontbijt hebben we de Flea Market op International Drive bezocht en dat was een beetje een tegenvaller. Het deed allemaal wat louche aan, als een zwarte markt, maar dan erger. Wel hebben we hier wat kleine dingetjes voor thuis gekocht, maar we stonden zo weer buiten. Dan maar wat andere Souvenirwinkeltjes bezoeken, er zijn er hier genoeg. Alleen al op de International Drive zitten er meer dan 40. Het aanbod verschilt niet heel veel van elkaar, maar af en toe zit er wel wat leuks tussen. Zo hebben we toch nog een cadeautje voor de beide pappa’s en mamma’s kunnen bemachtigen.

Aan het begin van de middag zijn we terug naar het hotel gegaan om de middag lekker aan het zwembad door te brengen. Eerst namen we een verfrissende duik en vervolgens hebben we een paar uurtjes lekker in de zon gelegen. Best lekker, zo’n rustig dagje na al het pretparkgeweld.

Toen de maagjes begonnen te knorren tegen een uur of zeven hebben we ons omgekleed en zijn we met de trolly naar de grootste McDonalds ter wereld te gaan. Dachten we. Bij binnenkomst zagen we namelijk dit:

Bleek het de grootste entertainment-McDonalds te zijn. Nou ja, ook hier konden we iets te eten krijgen, met een veel ruimer aanbod dan in Nederland, dus zijn we toch maar gebeleven.

Op de eerste dag van deze vakantie heb ik deze foto gemaakt vanaf de balustrade voor onze kamer:

We wilden dit wel eens van wat dichterbij gaan bekijken, dus hebben we weer een rondje Adventuregolf gedaan, dit keer bij Hawaiian Rumble. En zo zag het er van dichtbij uit:

Tot zover deze dag. Morgen gaan we op herhaling naar Magic Kingdom, voornamelijk om de Main Street Electrical Parade te aanschouwen. Waarschijnlijk gaan we dus iets later op de dag die kant op. We zien wel. Tot dan!

remon

Wat gaaf met de dolfijnen!

Astrid

Dat was wel wijs zekker om zo met de dolfijnen samen temogen zwemmen.

heeel veeel plezier nog!!!