Vakantie USA 2020

Dag 19: Nog even snel Seaworld en dan: Dag Florida!

Toch nog zomaar een blogpost vanuit Amerika. Mede mogelijk gemaakt door AT&T free Wi-Fi op het vliegveld ;)

Gisterenavond hebben we grotendeels de koffers al gepakt, dus konden we vanmorgen redelijk uitslapen, voor we moesten uitchecken bij het hotel. De wekker stond om half tien en na de laatste dingetjes in de koffers gepropt te hebben, konden we om half elf uitchecken. Nog even een kop koffie gehaald en een sigaretje gerookt op het inmiddels zo vertrouwde rookterras en we konden naar Denny’S voor ons laatste Amerikaanse ontbijt. Grand Slamwich voor Jolanda en the Meatlovers Omelet voor mij. Ik kreeg hem en dacht al: waar is al het vlees? Bleek dat de serveerster een verkeerde bestelling had doorgegeven aan de keuken. Uiteraard heb ik het verkeerde omelet terug gestuurd en een kwartier later kreeg ik alsnog het goede. De serveerster meteen slijmen met extra koffie enzo, maar de fooit kon ze wat ons betreft vergeten.

Na het ontbijt zijn we nog een paar uurtjes naar Seaworld gegaan om wat vissen te bekijken en nog een laatste rondje Kraken te doen. Frontseat deze keer, maar achterin beviel toch beter. Het was echt verschrikkelijk warm vandaag en Jolanda en ik werden er allebei zelfs een beetje niet goed van. Om kwart over twee hebben we er dan ook een punt achter gezet en zijn we vertrokken naar het vliegveld. We reden bijna in één keer goed (bijna), en kwamen mooi op tijd aan. Het inleveren van de huurauto was zo gebeurd en we konden meteen gaan inchecken. Ook het inchecken ging lekker vlot (geen rij) en na een kwartier waren we al door de douane heen om te wachten tot we mochten boarden. Da’s wel even wat anders dan op Schiphol!

Na de douane hebben we nog wat Tax Free dingetjes gekocht (sigaretten en tequilla) en was het toch nog even ruim twee uur wachten tot we mogen boarden. Inmiddels is het vliegtuig vanuit Amsterdam geland, dus kunnen we zo als het goed is instappen. Het is hier wel noodweer op het moment, het halve vliegveld staat blank, maar als de piloot denkt dat we kunnen vertrekken, dan zal dat wel.

Tot zover vanuit de USA!