Vakantie USA 2020

Back to the U.S. of A!

Ruim zeven jaar geleden alweer dat we naar Florida zijn geweest. En ruim zeven jaar al dat we roepen dat we zeker terug willen naar de Verenigde Staten. Het plan was in 2015. Maar ja, toen ging ik ineens studeren. Dan maar in 2017. Maar ja, toen ging Jolanda ineens óók weer studeren. 2018 ging even niet vanwege wat psychische perikelen en in 2019 kwam het er niet van door de nasleep van die perikelen.

MAAR!

In 2020 gaat het dan toch eindelijk gebeuren, CenJ gaan weer naar de U.S.A. Reist u mee?

Speciaal voor onze tweede reis over de grote plas, hebben we dit blog weer nieuw leven ingeblazen. Geen Florida deze keer, maar de hele andere kant van de VS.

Vooralsnog is het plan als volgt: We vliegen in September naar Los Angeles. Daar huren we een (dikke) auto en daarmee gaan we de south-west verkennen. Op het programma: LA, Death Valley, Bryce National Park, Zion National Park, Momument Valley, the Grand Canyon, the Hoover Dam en tot slot Las Vegas! Vanaf Las Vegas Vliegen we dan 3 weken later weer naar huis.

De komende tijd gaat voor mij dus in het teken staan van plannen maken, vluchten boeken , hotels boeken, huurauto zoeken en vooral heel veel voorpret beleven. Ik kan nu al niet wachten, en hoop dit blog weer netjes bij te gaan houden. Ik heb het eerste deel al vaker terug gelezen en alleen daarom al vind ik het leuk om er weer wat mee te doen. En natuurlijk vind ik het ook leuk als jij weer mee wilt leven!

#zinin


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!