Vakantie USA 2020

Poging 2

Zoals ik in een eerder blog heb geschreven, zouden we in 2020 naar de USA gaan om een rondreis te maken in het zuid-westen. Maar net nadat we geboekt hadden, zat ineens de hele wereld op slot! Dat ging hem dus niet worden. In 2021 vonden we het ook nog een beetje spannend en in 2022 en 2023 kwam het er niet van wegens wat gezondheidsperikelen. Maar wat in het vat zit verzuurt niet en het gaat dit jaar dan toch ein-de-lijk gebeuren: In september gaan we ruim 3 weken naar de VS! Woei!

De tickets zijn geboekt en de auto is gehuurd. De hotels moeten nog geboekt worden, maar we gaan ons eerst even verdiepen in welke hotels we zouden willen verblijven. In principe leggen we alleen de hotels voor vlak na aankomst en vlak voor vertrek vast, dan hebben we tijdens de rondreis volledige vrijheid.

De voorpret kan dus weer beginnen, we hebben er zin in. In de loop van het jaar zal ik een wat uitgebreidere post plaatsen, wanneer we wat meer besloten hebben (hotels, route e.d.). Tot dan!