Vakantie USA 2024

Nog 3 nachtjes slapen!

En dan is het ineens bijna zover! Komende dinsdag zullen we dan ein-de-lijk op het vliegtuig stappen richting de VS. Een reis "4 years in the making". Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar we zijn nu aangekomen bij de laatste loodjes. Alle papieren zijn geregeld (ESTA's, medicijnpaspoorten, tickets, boekingsbevestigingen hotels) en op de logeerkamer liggen de koffers al klaar om ingepakt te worden, met bijna alle kleding en spullen die mee moeten erbij. Nu is het nog een kwestie van zorgen dat alles opgeladen wordt (e-reders, powerbanks, koptelefoons e.d.), de koelkast leegeten en nog even een doekje door het huis halen en we zijn er klaar voor. Oh, en een beetje uitzieken, want ik ben op de laatste dag op kantoor rillend van de koorts naar huis gegaan. Ik had me het begin van de vakantie een beetje anders voorgesteld, maar liever nu dan net na aankomt, denken we dan maar.


Dinsdag staat als het goed is Kees rond 8.30 voor de deur om ons naar Schiphol te brengen en dan gaat het grote avontuur beginnen. Net als 12 jaar geleden zal ik dagelijks dit blog bijhouden, zodat onze reis te volgen is. Wel worden de verhaaltjes wat bondiger dan de vorige keer, zodat we als we thuiskomen ook nog wat te vertellen hebben. Als je geen post wilt missen en dagelijks onze verhaaltjes wilt lezen, kun je je opgeven voor de mailinglist, zodat je bericht krijgt als we iets gepost hebben.

De volgende post zal vanuit Las Vegas komen. Tot dan!

#zinin

Reacties

Reacties

Astrid Oskam

Heel veel plezier!!
En alvast een goede reis!
Ik ben weer benieuwd naar jullie avontuur

Mark

To the USA!! Dat kan alleen maar een geweldige reis worden… kan je me toevoegen aan de mailinglist?

Casper Donze

@mark: dat kan je zelf, rechtsonder aan de site. Ik zou niet weten hoe ik je anders toe moet voegen.

Kees

Zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin.wij gaan vandaag weer naar huis van af de camping baarle nassau.en maandag weer naar tante toos op hondje stef passen.

Ria Steenbergen

Wat leuk om jullie fantastisch reis mee te maken via de vlog.
Ik kijk al uit naar de volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!