Vakantie USA 2024

Dag 18: Meh

Prescott AZ - Blythe CA

Ik kon vanmorgen mijn bed niet uitkomen. Niet dat het zo'n slecht bed was, maar ik voelde me niet zo lekker en had totaal geen energie voor de dag. Maar ja, we moeten door, dus heeft Jolanda me mee gesleept naar het ontbijt. Een beetje koffie erin gooien werkt meestal wel.

We hadden een reisdag waarin we weinig gepland hadden, dus nadat we de koffers hadden ingeladen konden we op weg. Jolanda reed vandaag voor de verandering, zodat ik eens rustig om me heen kon kijken tijdens de rit. Vooral het eerste gedeelte, waarin we de bergen op en af slingerden door de bossen was prachtig. Minder was dat we halverwege een steentje op de voorruit kregen, waardoor er nu een sterretje in zit. Even kijken hoe we dit straks bij de verhuurder moeten regelen. Volgens de papieren wordt een sterretje pas als schade gezien vanaf 2 inch en deze is kleiner, dus misschien valt het mee.

Om 13:00 uur kwamen we al aan bij het hotel, waar we voor een kleine bijdrage vervroegd mochten inchecken. De rest van de middag hebben we helemaal niks gedaan, wat ergens ook wel weer lekker was zo tussendoor. Ik merk dat ik uit begin te kijken naar het einde van de vakantie. Ik ben nog nooit langer dan drie weken van huis geweest, dus misschien is het ook wel een beetje heimwee wat ik voel. Maar we gaan proberen nog volop te genieten van de laatste week!

We hebben geen foto's gemaakt vandaag. Morgen gaan we via nationaal park Joshua Tree naar het volgende hotel, dus daar zullen we wel weer wat plaatjes schieten om te delen.

Reacties

Reacties

Kees

Ik zou zeggen hou de moet er in
Eemaal thuis kan je er weer lekker op terug kijken toch.?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!